Universal Pictures – DreamWorks
DreamWorks
Potężny Chrysler 300C Touring został wytypowany przez firmę Universal Pictures Polska jako auto demo DreamWorks home entertainment.
Koncepcja wyboru pojazdu odnosiła się zapewne do zachowania stylu i wielkości koncernu, jak również samych gabarytów na odpowiednią aplikację. Charakterystyczny logotyp DreamWorks, przedstawia beztroskiego chłopca, bujającego się na księżycu. Rozmażony dzieciak łowi zapewne w swojej wyobraźni, przecudowne bajki. Dziecięce marzenia, bujanie w obłokach, bezstroska – w połączeniu z niesamowitymi przygodami bohaterów filmowych znakomicie komponują się z błękitem nieba i kłębiastymi chmurami. Pełen obraz przestworzy nieba, został przeniesiony właśnie na Chryslera 300C Touring, z zachowaniem odpowiednich proporcji i czytelności logo informacyjnych. Dla tylnej szyby wybrano szczególny motyw przewodni, odpowiadający aktualnemu filmowi. W bierzącym projekcie wykorzystaliśmy motywy związane z kolejną odsłoną Shreka. W luku bagażowym miał znajdować się panel LCD, plazma – wykorzystywany na imprezach promocyjnych. Coś ze stylu Pimp My Ride (Odpicuj Swoją Brykę). Poza wieloma amerykańskimi akcentami, chmury były wykonane przez naszą firmę w Polsce ;).