Samochody Opel – General Motors

Twoja Jazda PróbnaW roku 2003, zostaliśmy poproszeni przez firmę General Motors, do wykonania projektu i oklein na samochody demo dla kampanii „Twoja Jazda Próbna”.

Z wielką satysfakcją przyjęliśmy pracę polegającą na stworzeniu koncepcjii wizerunku naklejek na samochodach DEMO marki Opel, dla dealerów w Polsce. Staraliśmy się uzyskać najlepszy efekt uwzględniając nowy wizerunek Opla, z dużym odniesieniem do samego blitzu logo Opel. Jednocześnie nie mogliśmy stworzyć projektu drastycznie odbiegającego od poprzednich wersji tychże samochodów.

Dzięki długim dyskusjom i „burzy mózgów” z dokładnym przestudiowaniem zaleceń layotowych marki Opel, doszliśmy do wniosku iż optymalny efekt uzyskamy poprzez techniczne uwypuklenie blitzu na samochodach. Stworzyliśmy kilka projektów z głównym nastawieniem na lepsze nakreślenie blitzu Opla. I tak np. projekt przedstawiający dwie prostopadłe linie określające symetrię i wyznaczające punkt zaczepienia dla znaku firmowego, w sporym stopniu przyciągają uwagę na blitz. Dodatkowym elementem w projektach jest również zakreślenie pola poprzez okrąg, który skupia wzrok także w kierunku blitzu.
Zachowując powyższą formę aut z poprzednich serii DEMO, skupiliśmy się jedynie na wprowadzeniu takich elementów graficznych, które nakierowują uwagę odbiorcy – koncentrując wzrok na najważniejszym punkcie, czyli znaku firmowym. Umożliwia to ciągłe zaprzyjaźnianie się z marką oraz ukazywanie jej coraz to bliższego wizerunku, poprzez sam blitz bez konieczności informowania dużym logotypem Opel (jest on wykorzystywany tylko jako informacja w zdaniu m.in. hasło „Opel. Twórcze myślenie – lepsze samochody”).

Dziękujemy warszawskim salonom Opla, za udostępnienie samochodów, podczas wykonywania projektu.
W szczególności pozdrawiamy salony: Auto-Pol Service S.A. z ul. Mangalia 2, Nexteam z Modlińskiej 57, oraz  Nivette z ulicy Ostrobramskiej, w którym okleiliśmy pierwszą Vectrę, dla celów pokazowych General Motors.

Samochody Opel

Recommended Posts