OKLEJANIE WITRYN SKLEPOWYCH, SAMOCHODÓW, TABLIC, TAPETOWANIE

Home/Usługi/Wycinanie w folii/Oklejanie witryn sklepowych

Nowatorskie aplikacje z folii samoprzylepnych

Zastosowanie aplikacji z folii samoprzylepnych odnosi się do szerokiego spektrum powierzchni. Uwzględniając właściwości folii, możemy wykonać praktycznie dowolną aplikację. Sprawdźmy strukturę powierzchni, by dobrać odpowiednią folię. Oczywiście nie każda powierzchnia nadaje się do oklejenia. Dobrym przykładem może być tutaj np. Struktura tynku na zewnątrz, oczywiście do tego celu lepiej zastosować folie szablonowe w celu pomalowania ściany. folie takie są jednorazowe i służą jako szablony do równomiernego naniesienia grafiki. Nie oznacza to oczywiście całkowitego wykluczenia okleiny, np. Na gładką powierzchnię ściany, np. Ściany działowe – folia może się trzymać. Rozwiązaniem oklejenia ścian wewnątrz jest oczywiście użycie materiału do tzw. Tapetowania (klej nanoszony bezpośrednio podczas klejenia, jak przy standardowych tapetach).

W wielu przypadkach spotykamy się z gładkimi powierzchniami, takimi gdzie równomierność i pory powierzchniowe nie są praktycznie brane pod uwagę. Witryny, okna, drzwi, elementy zabudowy tj. Framugi, wszelkiego rodzaju obudowy, tablice, karoseria samochodu, produkty z tworzyw sztucznych. Praktycznie większość takich powierzchni może być wykorzystana pod wybraną aplikację z folii samoprzylepnych. Przymiotnik „samoprzylepne” oznacza tylko tyle, że folie takie zawierają powłokę z klejem. Również w zależności od trwałości i zastosowania, można użyć danej folii.

Efektowne aplikacje z folii samoprzylepnych oddziaływują na świadomość klienta.

W zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać, taką powinniśmy dobrać aplikację. Charakterystyczne elementy znaków firmowych, spektakularne wzory graficzne, często wycinane są z folii kolorowych. Technologia druku ploterowego umożliwia nam również naniesienie zdjęć. Wydruki na folii typu OWV (czyt. ang. One Way Vision –czyli jednostronna widoczność), cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem głównie ze względu na swoją uniwersalność tj. Stosunkowa widoczność, przy jednoczesnym zamieszczeniu reklamy. Większość sklepów, banków, restauracji, punktów usługowych stosuje tę metodę zainteresowania klienta.

reklamowaa

Jest to prosty i zarazem sprawdzony sposób przyciągnięcia uwagi. Dodatkowym atutem jest możliwość zmiany aplikacji, co również przyczynia się do elastyczności zamieszczanych reklam. Wiadomym jest, iż sezonowe kampanie przyciągają wzrok potencjalnych przechodniów.Witrynę sklepu, możemy także urozmaicić poprzez stałą dekorację. Kolorowe folie, dekoracyjne półprzenikliwe, które imitują np. piaskowane szkło – w znacznym stopniu podwyższają prestiż miejsca. Dzięki temu nadajemy charakterystyczny image dla firmy, czy też promowanej marki produktu. Takie dekoracje, służą przy okazji pewnym udogodnieniom, np. poprzez polepszenie komfortu pracy, zachowanie pewnej subtelności i zarazem spokoju miejsca pracy.